loading...
کد افزایش بازدید
پذیرش نویسنده !

http://rozup.ir/up/skysport/Pictures/ipuq2kh0w0g69912d6py.gif?w=200

ساسان بازدید : 309 سه شنبه 27 تیر 1391 نظرات (0)

برای باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان واقعا متاسفم

سرمربي تيم ملي فوتبال جوانان درباره اتفاقات ديدار تداركاتي اين تيم مقابل سپاهان كه روز گذشته در ورزشگاه فولاد شهر برگزار شد، اظهار كرد: متاسفانه چند روزي است كه هجمه‌اي عليه تيم ملي جوانان آغاز شده و من فكر مي‌كنم كه همه اين كارها با طرح و برنامه قبلي است كه مي‌خواهد ما را از مسيري كه در آن حركت مي‌‌كنيم، دور كند.

 

http://s1.picofile.com/file/7432684080/1525.jpg

وي ادامه داد: با اين حال اگر قرار باشد خودم را هم در اين مسير قرباني كنم اين كار را انجام مي‌دهم و نمي گذارم كه هيچ آسيبي به تيم ملي جوانان برسد. خودم را صبورتر مي‌كنم، چرا كه ما چاره اي نداريم و بايد در رقابت‌هاي قهرماني آسيا نتيجه‌ بگيريم.

 

محمدي در توضيح اتفاقات اين ديدار گفت: اول از هر چيزي بايد از مديريت باشگاه سپاهان كه از ما دعوت كردند، تشكر كنيم. ما پيش از اين بازي با ذوب آهن هم بازي كرده بوديم كه آنها خيلي خوب از ما ميزباني كردند، اما وقتي ما به محل بازي رسيديم، ديديم كه افراد متفرقه زيادي در آن رفت و آمد مي‌كنند. از آغاز بازي جو نامناسبي پشت نيمكت ما به وجود آمده بود و من به كادرم گفتم كه هم براي اين كه مشكلي پيش نيايد و هم براي بر هم نخوردن تمركز آنها به آن سمت زمين برويم كه البته بعد از اين كه به آن طرف رفتيم اين بار تماشاگران با تعداد بيشتري پشت سر ما آمدند.

 

وي افزود: نكته عجيب اين بازي اين بود كه يك ليدر داور بازي ما با سپاهان بود. ديشب هم من با ابرقويي نژاد رييس هيات فوتبال اصفهان صحبت كردم و او هم از اين موضوع اظهار تعجب كرد و گفت اين فرد نه كارت داوري دارد و نه مجوزي براي قضاوت.

 

سرمربي تيم ملي فوتبال جوانان با اشاره به بازي خوب تيمش مقابل قهرمان فصل گذشته ليگ برتر به ايسنا گفت: بازي داشت خوب پيش مي‌رفت. تيم ملي جوانان نمايش بسيار خوبي مقابل سپاهان داشت، اما مثل اين كه درخشش بازيكنان ما به مذاق بازيكنان گران قيمت سپاهان خوش نيامده بود و آنها با بازيكنانمان زياد درگير مي‌شدند. داور هم در همه صحنه ها به سود سپاهان سوت مي زد و با بازيكنانمان درگير مي‌شد. ما چهار بر صفر از سپاهان جلو افتاده بوديم، اما در دقيقه 80 سپاهان دو گل خورده را جبران كرده بود. من به عملكرد داور اعتراض كردم. اعتراضم هم خيلي معمولي بود و خدا را شاهد مي‌گيرم كه هيچ بي‌احترامي به او نكردم. اما براي من عجيب بود كه وقتي تيمم در 10 بازي رسمي تنها دو كارت زرد گرفته چطور مي‌شود كه در يك چنين ديداري اكثر بازيكنان ما كارت زرد گرفته‌اند و يك بازيكن هم اخراج شده است. در همين لحظه كه با داور صحبت مي‌كردم يكي از بازيكنان سپاهان كه نمي‌خواهم اسمش را بياورم با الفاظ بدي با من صحبت كرد.

 

اكبر محمدي افزود: وقتي به سمت نيمكت برگشتم تماشاگراني كه پشت نيمكت ما بودند شروع به دادن ركيك‌ترين فحش‌ها به خانواده من و ساير اعضاي كادر فني كردند و در كمال تعجب به سمت ما سنگ پراكني كردند و حتي در حال بالا آمدن از فنس‌ها براي ورود به زمين بودند. چنين صحنه‌هايي را تاكنون در عمرم نديده بودم. در اين لحظه برخي از بازيكنان سپاهان از جمله محرم نويد كيا، فرشيد طالبي و حسن اشجاري كه جا دارد از آنها تشكر كنم ما را به وسط زمين آوردند و سعي كردند از سوي تماشاگران سپاهان آسيبي به ما نرسد. واقعا چيزهايي كه براي شما تعريف مي‌كنم خنده‌دار است اما ما يك ساعت در وسط زمين بوديم تا تماشاگران آرام شوند. نكته جالب اين بود كه مسئولان سپاهان در اين لحظات فقط نگاه مي‌كردند و در پاسخ به ما مي‌گفتند وضعيت هميشه همين طور بوده است.

 

وي ادامه داد: تنها 10 ـ 15 نفر بودند كه اين كارها را آغاز كردند و من مطمئنم با طرح و برنامه قبلي اين كار را انجام دادند. حتي بعد از اين كه به رختكن رفتيم يك ساعت هم در آنجا حبس بوديم و گفتند كه بايد صبر كنيد تا تماشاگران بروند و بعد بيرون بيايد. محرم نويد كيا پس از خروج ما از رختكن با ماشينش ما را تا خارج از اصفهان هم همراهي كرد. مي‌‌خواهم بگويم ما در مملكت خودمان هم غريب و مظلوميم. واقعا گناه ما چه بود كه از كيفيت فني بازيكنانمان دفاع كرديم. البته نتيجه‌ به هيچ وجه براي من مهم نبود، اما چرا بايد با تيم ملي جوانان اين طور برخورد شود. اين بازيكنان سه ماه ديگر بايد در رقابت‌هاي مهمي به ميدان بروند و به جاي اين كه آنها را تشويق و حمايت كنند اين طور مورد توهين قرار مي‌گيرند و يك بازيكن 17 ـ 18 ساله چنين صحنه‌هاي زشتي را مي بيند.

 

اكبر محمدي با بيان اين كه اين كارها جهت دار بوده و براي خارج كردن تيم ملي جوانان از مسير موفقيت برنامه‌ريزي شده گفت: چند روزي است كه عليه من هجمه زيادي به وجود آمده، اما اين موضوع نبايد به تيم ملي آسيبي برساند. ما نماينده ايران هستيم و توهين به كادر فني و بازيكنان تيم ملي مثل توهين به پرچم و ملت است. وقتي به خارج مي‌رويم از طرف كشورهاي خارجي با بالاترين تشريفات مورد استقبال قرار مي گيريم، اما باشگاهي كه ادعا مي‌كند فرهنگي ورزشي است، هوادارانش اين طور از تيم ملي كشورشان استقبال كردند.

 

وي افزود: اگر روز گذشته يكي از آن سنگ‌ها به سر من يا كادر فني يا بازيكنان برخورد مي‌كرد، باشگاه سپاهان چه جوابي مي‌داد؟ مگر ما اسرائيلي يا دشمن ايران بوديم كه اين طور با ما برخورد كردند. من به جد خواستار اين هستم كه باشگاه سپاهان درباره اتفاقات اين بازي توضيح بدهد. بازيكنان ما واقعا بدون هيچ دليلي مورد هتاكي و حمله قرار گرفتند.

 

سرمربي تيم ملي فوتبال جوانان در پاسخ به اين سوال كه فكر مي‌كند بحثي كه چند روز قبل مبني بر مشاوره او به رويانيان براي جذب چند بازيكن پرسپوليس مطرح شده بود چقدر در اتفاقات اين ديدار موثر بود؟ گفت: به نظر من هم اين موضوع بي‌ربط نيست. ديروز بازيكني كه قبل از بازي با من صحبت كرده بود در حين بازي به من توهين كرد. پيش از اين كه بازي آغاز شود، من 20 دقيقه با كرانچار و مرزبان صحبت كردم و همه چيز عادي بود. حتي تماشاگران من و كادر فني سپاهان را تشويق كردند، اما نمي‌دانم دليل اين اتفاقات چه بود. متاسفانه بحث‌هايي كه برخي افراد براي من درست كردند، در اين وقايع بي‌تاثير نبود و من همه اين افراد را به خدا واگذار مي‌كنم. عليپور (دبير ستاد رسيدگي به تخلفات حرفه‌اي) كه بدون هيچ گونه سند و مدركي و فقط بر اساس شايعه روزنامه‌‌ها اين اتهامات را به من مي‌زند، اين شرايط را به وجود آورده است. من نگران تيم ملي جوانان هستم. فدراسيون بايد در اين وضعيت تصميم مناسبي بگيرد. اگر آنها فكر مي‌كنند كه تيم ملي جوانان با وجود اكبر محمدي به حاشيه مي‌رود، من به راحتي كنار مي روم ، چرا كه مهم براي من موفقيت اين تيم است.

 

وي در پايان گفت: تيم ملي جوانان پيش از اين هم يكي، دو تيم ليگ برتري را شكست داده و كيفيت خود را ثابت كرده بود. اين تيم ماحصل نه فقط من و كادر فني، بلكه 120 مربي و چند هزار بازيكني است كه براي انتخاب بهترين‌ها تست شده‌اند. خود سپاهاني‌ها هم درباره داور اين بازي مي‌گفتند كه او اين كاره نيست و تازه جالب است كه به شما بگويم كه اين داور بعد از پايان بازي در رختكن براي ما خط و نشان مي‌كشد! روز گذشته فردي مثل داوود فنايي كه سال‌ها براي تيم ملي و پرسپوليس زحمت كشيده فحش‌هايي خورده كه حتي در طول بازي‌گري‌اش هم نشينده بود. اما فقط مي‌توانم براي باشگاه سپاهان متاسف باشم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
پذیرش نویسنده !

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    تماس با ما


    تماس با ما
    آنتی رئال روز

    http://rozup.ir/up/skysport/Pictures/1293804101_9_4138955_n.jpg?w=300


    برای بزرگ شدن عکس روی عکس کلیک کنید

    نویسندگان سایت

    لیست نویسندگانی که عضو شدند و بعد مدیر شدند


    1.mohammad

    2.ali

    3.sasan

    4.ronaldo


    برای عضو شدن کلیک کنید

    kod
    آمار سایت
  • کل مطالب : 97
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 26
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 404
  • بازدید سال : 8,173
  • بازدید کلی : 55,687
  • گالری عکس
    پشتیبانی آنلاین
    آنتی بارسای روز


    برای بزرگ شدن عکس روی عکس کلیک کنید